خوش آمد گویی ماتا به رافا بنیتز
بزرگترین وبلاگ تفریحی ویژه هواداران چلسی
اخبار

هافبک 24 ساله چلسی اولین بازیکن چلسی بود که تاسف خود را از اخراج دیمتئو عنوان کرد و او را اسطوره نامید، با این حال وی با خوشحالی به جانشین وی یعنی رافا بنیتز خوش آمد گویی کرد.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، پس از باخت 3-0 چلسی مقابل یووه و قرار گرفتن در آستانه خذف از لیگ قهرمانان، رومن آبراموویچ تصمیم گرفت که فورا دیمتئو را اخراج کرده و بنیتز با تجربه را جانشین وی کند.
 

هموطن بنیتز، خوان ماتا عنوان کرد : " رافا بنیتز سرمربی بزرگیست. او تجربه فراوانی دارد و جام های بسیاری را با لیورپول بالای سر برده و آن ها را به سطح بالایی رسانده است. او همچنین لیگ برتر را می شناسد. "
 

ماتا ادامه داد : " اخراج دیمتئو بدین معنیست که همه چیز به خوبی پیش نرفته است، اما ما تنها نمی توانیم باخت به یووه را سرزنش کنیم. ما نباید فقط بر روی اتفاقات اخیر تمرکز کنیم."
 

ستاره اسپانیایی باشگاه چلسی افزود : " باخت به یوونتوس واقعا یک ضربه سخت به ما بود و شبی تلخ برای همه بازیکنان رقم زد. ما فکر می کردیم که حداقل می توانیم یک تساوی بدست بیاوریم یا بازی را ببریم. "
 

فرناندو تورس یکی از بهترین سال های فوتبال خود را زیر نظر رافا کار کرده است. شاید بازگشت رافا به لیگ برتر و همکاری دوباره با تورس، بتواند مهاجم اسپانیایی را به طلایی ترین روزهای فوتبالش باز گرداند.
 

بنیتز قبلا در مورد فرناندو تورس گفته بود : " او هنوز هم به سختی تلاش می کند و من فکر می کنم که پیشرفت خواهد کرد. آیا او می تواند به سطح گذشته اش باز گردد؟ من مطمئن نیستم، ولی او می تواند پیشرفت کند، به خصوص اگر اعتماد به نفس خود را افزایش دهد، می تواند به سطح بالایی که قبلا داشت، باز گردد."



Website Value

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 390
بازدید کل : 108418
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1




در اين وبلاگ
در كل اينترنت


مترجم سایت

http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/gholamreza.ahmadi.12